
Internetový marketing /3. aktualizované vydání
JANOUCH VIKTOR
- Rok vydání
- 2020
- Nakladatelství
- Computer Press
- ISBN
- 978-80-251-5016-0
- EAN
- 9788025150160
Maximalizujte efektivitu svého marketingu na internetu!
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.
Související
-
Ústav pro soudobé dějiny AV ČR
Trh bez přívlastků, nebo ekonomickou demokracii?
Běžně
390 Kč351 KčSkladem