MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu

Naučte se fotografovat produkt. Nechte své výtvory mluvit za sebe

ANDUM HEIDI

Skladem

Cena s DPH 324
(Běžně 360 Kč)
  • Brožovaná
  • 192 stran
Vložit do košíku
Rok vydání
2019
Nakladatelství
Zoner Press
ISBN
978-80-7413-394-7
EAN
9788074133947
Kniha určená především pro fotografování produktů – např. vašich rukodělných výrobků.

Chcete aby na fotografii vypadal váš výrobek co nejlépe? Kniha obsahuje spoustu kapitol, kde každá se zabývá něčím trošku jiných. Protože např. fotografování textilních věcí a fotografování šperků si zaslouží trochu jiný přístup. Každý produkt potřebuje trochu jiné podmínky aby mohla vzniknout skvělá fotografie.

Kniha se dělí na tři větší části:

Na začátku knihy se seznámíte s tím, jak vlastně fotoaparát funguje. Autor se zaměřuje jak na výběr vhodného fotoaparátu, tak např. i na režimy fotografování, které jsou pro produkty nejvhodnější. Další kapitoly nám ukazují celý postup, od plánování fotografie, přes výběr pozadí až např. po výrobu fotografických pomůcek, jako je např. světelný stan, odrazná deska nebo stativ. Dozvíte se tu jak na to a k čemu se vám dané pomůcky můžou hodit.

V druhé části knihy již přichází fotografování jednotlivých produktů – móda a textilie, tašky, kabelky a doplňky, šití a pletení, šperky, panenky a hračky, keramika a hrnčířství, umění, knihy, časopisy a papírové zboží nebo věci do domácnosti. Kniha zahrnuje několik druhů produktů, kde každý z nich si žádá individuální přístup, který nám autorka v každé dané kategorii ukazuje. Začíná plánováním a přípravou, řeší kompozici, upozorní nás na časté chyby apod.. Na konci každé kategorie je také slavný fotograf, který tento druh snímků fotí již několik let a i on nám dá spoustu cenných rad, které nám usnadní práci až se do takového fotografování pustíme.

Třetí část knihy je zaměřená na finální úpravy fotografií. Autorka radí při jednotlivých krocích, např. jak oříznout snímek, a nebo jak využít nástroj expozice při úpravách v počítači. Dočtete se také něco o zálohování fotek a případném řešení různých problémů. Na závěr dostanete pár podnikatelských tipů jak lépe prodávat své výrobky a v čem vám v tomto směru pomohou sociální sítě.

Na konci knihy nechybí ani slovníček pojmů, který nabízí rychlý přehled odborných termínů, který třeba né každý zatím zná.

V knize najdete spoustu skvělých rad a triků, jak vaše produkty vyfotit co nejlépe a nechat je tak zazářit!

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související